cz
Dobírka ano či ne?

27.11.2015 | galajana

Zdravím všechny příznivce Potvoru:) Prodávám tady ráda,je tu takový klídek. Docela často prodávám i zboží na dobírku. Manžel se zlobí ,já si myslím že vyjdu nakupujícím vstříc. Sama vím ,že někdy na účtě peníze jsou někdy mám spíš hotovost. Takže se snažím vyhovět. Bohužel v poslední době se mi stává,že si zákaznice objedná, já výrobek vyrobím. Někdy musím znovu koupit materiál. Pečlivě zabalím,přidám dáreček a  odešlu. Uběhne týden a hle obálka s kabelkou se vrací:(.Vezmu do ruky telefon,že se tedy zeptám na důvod,jako třeba dneska. Vytočím číslo,vyzvání , dokonce se ozve --Dobrý den ,tady XXX--Dobrý den,tady Dvořáková,vy jste si objednala  kabelku,já jsem vám ji odeslala,dnes mi přišla zpět-píp,píp,píp-Paní bohužel zavěsila bez vysvětlení ani jsem nestihla větu doříct. Opravdu toto chování nechápu a jsem vždycky přesvědčená ,že toto už byla poslední dobírka. Jak to máte vy?

Komentáře:

Komentáře mohou vkládat jen přihlášení uživatelé.
Komentář od uživatele Merlini 23.2.2016 8:59:42

Dobírku nenabízím a tedy netrnu :) Kdo má jen hotovost a nevlastní účet, má možnost zaslat peníze v hotovosti složenkou na můj účet. Zatím nevím o nikom, kdo by nenakoupil z tohoto důvodu. I když chápu, že u starších lidí nebo v místech, kde je pošta daleko, to může být někdy problém. 

Kdo chce, najde způsob, kdo nechce, najde důvod. 

 

Komentář od uživatele Abatyka 4.2.2016 22:12:49

Dobírku v nabídce nemám a když se někdo dožaduje, vysvětlím, že posílám touto cestou nerada a že bude mít dražší poštovné. Pokud i tak chce, pošlu a pak trnu, většinou to dopadá dobře:-)

Komentář od uživatele jibadu 15.1.2016 14:11:19

ahoj, já mám dobírku nastavenou jen krátce, jeden balíček už má zpět, slečna mi na zavolání řekla, že o uložení balíčku nemá tušení a že tam běží..neběžela. Poštal mi to poslala zpět.., ale dobírku si nechám v možnostech..myslím, že to spousta lidí ocení..

Komentář od uživatele Pampalini 7.1.2016 18:12:41

Právě proto na dobírku vůbec neposílám. Většina zakazníků je slušná, ale za ten risk mi to nestojí

Komentář od uživatele M DESIGN 16.12.2015 11:00:57

Za mě už jedině bez dobírky, nerada riskuju. Opakovaně se mi stalo, že se balíček vrátil a zákaznice psala, ať ho pošlu znovu, že to nestihla na poštu... I samotná objednávka někdy zůstane bez platby. Dřív jsem čekala na zaplacení třeba 3-4 týdny, dnes 10 dní a pak zruším objednávku, nedoprošuju se, mám to v obchodních podmínkách a je to :-).

Komentář od uživatele N FASHION 9.12.2015 6:23:45

Ahojky, já na dobírku posílám a za 5 let se mi vrátila jedna zásilka, kdy jsem dokonce volala na poštu, co to je za slečnu a tam mi řekli, že je to dívčina, která tam má asi 20 balíčků a maminka to odmítla vyplatit a vyplatila pouze dceru na zadek :) Ale ....jinak neposílám na dobírku ráda a pak trnu u Sledování zásilek, jak to dopadlo a když zákazník vyplatí balíček, mám skoro Vánoce. Je to pro mne práce na víc, takže jsem si nastavila vyšší poštovné na dobírku a snad tuto variantu zvolí opravdu jen ti, co to chtějí vážně Mrkající

Komentář od uživatele ajulka111 4.12.2015 10:39:09

Tak jsem zjistila,ze jde zkratit ulozni doba a bez moznosti prodlouzeni....

Pani na poste poradila,at upozornime na tuto skutecnost,coz jsme udelali a uvidime,jak to bude fungovat.

UPOZORŇUJEME ZÁKAZNICE,ŽE NAŠE DOBÍRKOVÉ BALÍČKY MAJÍ ZKRÁCENOU ÚLOŽNÍ DOBU BEZ MOŽNOSTI PRODLOUŽENÍ ÚLOŽNÍ DOBY.

Komentář od uživatele sidoniedesign 4.12.2015 10:14:09

neposlu,ale zatim mi zvedli

Komentář od uživatele galajana 3.12.2015 22:32:56

Taky odesílám ppl. Už se taky raději předem domlouvám. A co když ti nezvedají telefon,nebo neodpovídají na email?

Komentář od uživatele Kajdina 3.12.2015 22:09:20

Přes PPL? To mi přišlo moc komplikované, že musím objednat vyzvednutí balíků a taky je to asi dražší.. nebo?

Komentář od uživatele sidoniedesign 3.12.2015 22:02:31

No ja českou poštou neposilam jedine ppl a protoze je tam kratka uložni doba tyden a v den, kdy posilam tak telefonuji a ujištuji jestli muzu balik poslat.  Ja sama radeji nekdy nakupuji na dobirku

Komentář od uživatele ajulka111 3.12.2015 21:30:38

No jo...V televizy a vsude slysi samou ochranu zakazniku,a potom si mysli,ze muzou opravdu vsechno....Kde je potom jaka ochrana prodejcu?...Fakt na sisku....

Komentář od uživatele galajana 3.12.2015 21:24:51

Taky si někdy říkám,že kdyby mne poslali někam ale tohle jednání,kdy dělají mrtvýho broukaKřičící

Komentář od uživatele ajulka111 3.12.2015 21:05:50

Ani ja ne......a to jsem jim psala tyden dopredu,ze za tyden konci ulozni doba...nebyly schopne ani napsat,ze budou prodluzovat,ani vlez nam na zada,...proste ticho po pesine...A ted kdyz jsem se podivala do sledovani zasilek....Na zadost prijemce prodlouzeno...Opravdu seriozni jednani...

Me na noc stoupl tlak na 220....

Komentář od uživatele galajana 3.12.2015 20:58:34

Nechápu proč to dělají :(

Komentář od uživatele ajulka111 3.12.2015 20:47:52

A ted jsem se nehorazne nastvala....Pozustatek z poslednich dobirek...

Posledni 15ty den ulozni doby a tri ks baliku prodlouzeny na zadost prijemce...tzn. patnact dni lezelo na poste a dalsich patnact dni bude...a to bez zaruky,ze si vyzvednou.Zbozi blokovany na vic jak mesic....

Opravdu na mrtvici...

Komentář od uživatele ajulka111 3.12.2015 16:53:44

Ja jsem posilala cisla baliku,doprosovala jsem se vyzvednuti mailem,volala,....uz jsem si pripadala jako ubozak....Takze efekt delani vola zadny....

Komentář od uživatele sidoniedesign 3.12.2015 16:51:18

Tak ja mam dobirky a zatim vse ok,ale než pošlu balik, tak každemu zavolam a ujistim se jestli mužu balik poslat

Komentář od uživatele galajana 3.12.2015 7:06:11

Tak je to jasné,dobírky zruším :). Děkuji za reakceSmějící se

Komentář od uživatele Karla 2.12.2015 22:12:03

Kdysi jsem taky měla dobírku a nejen na Potvoru, zrušila jsem ji všude, lidi to zneužívají. Vůbec tomu nerozumím..., když si to rozmysleli, tak proč nenapíšou a nechají mně to odeslat, taky jsem už poučená...

Komentář od uživatele ajulka111 2.12.2015 17:45:04

Po trpké zkušenosti a velkých ztrátách již ani omylem....Fakt jsem s dobírkama težce vyškolená.... 

Komentář od uživatele Janine.w 30.11.2015 10:23:32

Jani, jelikož já se tohoto nechci dožít (nemusím mít všechno Smějící se), na dobírku jsem nikdy neposílala a posílat nebudu. A nemám s tím vůbec problém, resp.zákaznice s tím nemají problém. Vůbec si neumím představit, že bych strávila nad výrobou několik hodin, pak min.půl hodiny balila, pak jela s balíkem za svůj benzín a čas na poštu.....a to vše jen proto, aby mi to pak pošťák dovezl zpátky, protože si to paní rozmyslela, aniž by mi o tom dala vědět Křičící