Zdravím všechny příznivce Potvoru:) Prodávám tady ráda,je tu takový klídek. Docela často prodávám i zboží na dobírku. Manžel se zlobí ,já si myslím že vyjdu nakupujícím vstříc. Sama vím ,že někdy na účtě peníze jsou někdy mám spíš hotovost. Takže se snažím vyhovět. Bohužel v poslední době se mi stává,že si zákaznice objedná, já výrobek vyrobím. Někdy musím znovu koupit materiál. Pečlivě zabalím,přidám dáreček a odešlu. Uběhne týden a hle obálka s kabelkou se vrací:(.Vezmu do ruky telefon,že se tedy zeptám na důvod,jako třeba dneska. Vytočím číslo,vyzvání , dokonce se ozve --Dobrý den ,tady XXX--Dobrý den,tady Dvořáková,vy jste si objednala kabelku,já jsem vám ji odeslala,dnes mi přišla zpět-píp,píp,píp-Paní bohužel zavěsila bez vysvětlení ani jsem nestihla větu doříct. Opravdu toto chování nechápu a jsem vždycky přesvědčená ,že toto už byla poslední dobírka. Jak to máte vy?
Komentáře:
Komentáře mohou vkládat jen přihlášení uživatelé.Dobírku nenabízím a tedy netrnu :) Kdo má jen hotovost a nevlastní účet, má možnost zaslat peníze v hotovosti složenkou na můj účet. Zatím nevím o nikom, kdo by nenakoupil z tohoto důvodu. I když chápu, že u starších lidí nebo v místech, kde je pošta daleko, to může být někdy problém.
Kdo chce, najde způsob, kdo nechce, najde důvod.
Dobírku v nabídce nemám a když se někdo dožaduje, vysvětlím, že posílám touto cestou nerada a že bude mít dražší poštovné. Pokud i tak chce, pošlu a pak trnu, většinou to dopadá dobře:-)
ahoj, já mám dobírku nastavenou jen krátce, jeden balíček už má zpět, slečna mi na zavolání řekla, že o uložení balíčku nemá tušení a že tam běží..neběžela. Poštal mi to poslala zpět.., ale dobírku si nechám v možnostech..myslím, že to spousta lidí ocení..
Právě proto na dobírku vůbec neposílám. Většina zakazníků je slušná, ale za ten risk mi to nestojí
Za mě už jedině bez dobírky, nerada riskuju. Opakovaně se mi stalo, že se balíček vrátil a zákaznice psala, ať ho pošlu znovu, že to nestihla na poštu... I samotná objednávka někdy zůstane bez platby. Dřív jsem čekala na zaplacení třeba 3-4 týdny, dnes 10 dní a pak zruším objednávku, nedoprošuju se, mám to v obchodních podmínkách a je to :-).
Ahojky, já na dobírku posílám a za 5 let se mi vrátila jedna zásilka, kdy jsem dokonce volala na poštu, co to je za slečnu a tam mi řekli, že je to dívčina, která tam má asi 20 balíčků a maminka to odmítla vyplatit a vyplatila pouze dceru na zadek :) Ale ....jinak neposílám na dobírku ráda a pak trnu u Sledování zásilek, jak to dopadlo a když zákazník vyplatí balíček, mám skoro Vánoce. Je to pro mne práce na víc, takže jsem si nastavila vyšší poštovné na dobírku a snad tuto variantu zvolí opravdu jen ti, co to chtějí vážně
Tak jsem zjistila,ze jde zkratit ulozni doba a bez moznosti prodlouzeni....
Pani na poste poradila,at upozornime na tuto skutecnost,coz jsme udelali a uvidime,jak to bude fungovat.
UPOZORŇUJEME ZÁKAZNICE,ŽE NAŠE DOBÍRKOVÉ BALÍČKY MAJÍ ZKRÁCENOU ÚLOŽNÍ DOBU BEZ MOŽNOSTI PRODLOUŽENÍ ÚLOŽNÍ DOBY.
neposlu,ale zatim mi zvedli
Taky odesílám ppl. Už se taky raději předem domlouvám. A co když ti nezvedají telefon,nebo neodpovídají na email?
Přes PPL? To mi přišlo moc komplikované, že musím objednat vyzvednutí balíků a taky je to asi dražší.. nebo?
No ja českou poštou neposilam jedine ppl a protoze je tam kratka uložni doba tyden a v den, kdy posilam tak telefonuji a ujištuji jestli muzu balik poslat. Ja sama radeji nekdy nakupuji na dobirku
No jo...V televizy a vsude slysi samou ochranu zakazniku,a potom si mysli,ze muzou opravdu vsechno....Kde je potom jaka ochrana prodejcu?...Fakt na sisku....
Taky si někdy říkám,že kdyby mne poslali někam ale tohle jednání,kdy dělají mrtvýho brouka
Ani ja ne......a to jsem jim psala tyden dopredu,ze za tyden konci ulozni doba...nebyly schopne ani napsat,ze budou prodluzovat,ani vlez nam na zada,...proste ticho po pesine...A ted kdyz jsem se podivala do sledovani zasilek....Na zadost prijemce prodlouzeno...Opravdu seriozni jednani...
Me na noc stoupl tlak na 220....
Nechápu proč to dělají :(
A ted jsem se nehorazne nastvala....Pozustatek z poslednich dobirek...
Posledni 15ty den ulozni doby a tri ks baliku prodlouzeny na zadost prijemce...tzn. patnact dni lezelo na poste a dalsich patnact dni bude...a to bez zaruky,ze si vyzvednou.Zbozi blokovany na vic jak mesic....
Opravdu na mrtvici...
Ja jsem posilala cisla baliku,doprosovala jsem se vyzvednuti mailem,volala,....uz jsem si pripadala jako ubozak....Takze efekt delani vola zadny....
Tak ja mam dobirky a zatim vse ok,ale než pošlu balik, tak každemu zavolam a ujistim se jestli mužu balik poslat
Tak je to jasné,dobírky zruším :). Děkuji za reakce
Kdysi jsem taky měla dobírku a nejen na Potvoru, zrušila jsem ji všude, lidi to zneužívají. Vůbec tomu nerozumím..., když si to rozmysleli, tak proč nenapíšou a nechají mně to odeslat, taky jsem už poučená...
Po trpké zkušenosti a velkých ztrátách již ani omylem....Fakt jsem s dobírkama težce vyškolená....
Jani, jelikož já se tohoto nechci dožít (nemusím mít všechno ), na dobírku jsem nikdy neposílala a posílat nebudu. A nemám s tím vůbec problém, resp.zákaznice s tím nemají problém. Vůbec si neumím představit, že bych strávila nad výrobou několik hodin, pak min.půl hodiny balila, pak jela s balíkem za svůj benzín a čas na poštu.....a to vše jen proto, aby mi to pak pošťák dovezl zpátky, protože si to paní rozmyslela, aniž by mi o tom dala vědět